22 Şubat 2016 Pazartesi

KİM O / Gigi Hadid


Herkese iyi akşamlaaaarrrrrr.....
 Biraz gözümüz gönlümüz açılsın diye böyle bi konu yazmak istedim. Kim o kısmında birçok yerli/yabancı ünlülerin stillerinden,hayatlarından,mesleklerinden falan aklıma ne gelirse bunlardan bahsedicem.Açılışı Sexy Gigi ' ye vermek istedim.Bakalım kim o ?

Gigi Hadid... 20 yaşında Kaliforniya doğumlu. Evet evet daha 20 yaşında bi çıtır kendileri.En yakın arkadaşı Kendall.Bu kızın adını yazdığımda aklıma Karagül dizisindeki Kendal geliyor aghdfga :D
20 yaşında olduğuna bakmayın he 2 yaşındayken atıldı bu sektöre. Daha el kadarken kamera karşılarına çıktı. Şimdi de Chanel, Michael Kors, Jean Paul, Guess,Marc Jacobs gibi aklınıza gelebilecek en ünlü markaların yüzü kendisi.



Kırmızı halıda bir efsane kendisi. Ne zaman bir ödül töreni olsa ne giydiği merak edilenler arasında.Zaten manken olduğu için kıyafetlerin hakkını verdiğini söylemem lazım yani :) İster ucuz ister pahalı taşıyor hatun daha ne...


Normal zamanlar bi kot bi tişört takılanlardan:) Rahat giyinmeyi sevdiği belli oluyor her halinde.Ayağında sneakers üzerinde bol kazaklar tişörtler ohhhh ferah ...Gigi'nin stilini yakalamak aslında zor değil ama bunun için biraz spor olsa fena olmaz bence..


Arada bir seksiliğini ortaya çıkarmayı da hiiiççç ihmal etmiyor asfddsgfa Hatta sade ve seksiliğin bir araya gelmiş hali :)


Seksilik demişken....Hatun ortalığı yıkıyor geçiyor kızlar.Bu fotoğrafları koyuyorum ve sadece susuyoruummm herşey ortadaaaa ...


Böyle birinin melek olması çok normal.Kendisi Victoria Secret mankenliğini de yaptı.El atmadığı bişi kalmış mı acaba.O marka senin bu marka benim.Oh vallahi hayat sana güzel Giiii....



Eeeee bu fizik ana karnında oluşmadı herhalde yani.Kız oturmuş çalışmış hak etmiş sen de çalış seninde olsun :) Fitness yapıyor diye bilmiyorum.Şu karın kaslarına hayran kaldım zaten.Öyle karnım olsa ohooooo nerdeee.Yarın hemen başlıyorum :)


İşte bu GİGİ ... Makyajsız doğal haliyle bile bi albenisi var diye düşünüyorum :) İlişkileri ise One Direction grubunu ele geçirenlerden biri kendisi.Ayyy o konuda çok itici bulduğum için bahsetmek istemedim :)

O bir....Kırmızı halı fenomeni
O bir.......Victoria Secret meleği
O bir......Sportmen

HOŞÇAKALINNN.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder