30 Ağustos 2016 Salı

FLORMAR ALIŞVERİŞİM

Zafer Bayramı'mızın son saatlerinde Flormar'dan zafer dolu alışveriş az sonra sizlerle ....

Karabük'te Flormarın kendi mağazası yok, nedendir bilinmez ama yok yani :D Bende sevdiceğimin aşk dolu çekini kullanarak alışverişimi yaptım ve sizlere sunmak üzere cicilerimi hazırladııımmmm :)
---DİKKAT YOĞUN DERECEDE İLK KULLANIM İÇERİR---




Hepimiz biliyoruz ki Flormar bizim için eskiden 'oje markası' ndan öte değildi.Ama artık her konuda çok ilerleme kaydetmeye başladı.Cilt bakım ürünlerine pek güvenim olmasada o konuda da ilerde başarılı olacağına inanıyorum :)

Çoğu ürünlerinde indirim başlamış durumda , ee fırsat kaçmaz denemek lazım dimi...


Çok hızlı bir teslimat olmasını sevdim, bekletilmek hiç hoşlanmam. Dimi aşkısıııı :D 2 gün içerisinde kargoya verildi ve kucağımda hopp ...


İlk defa Flormar online alışverişi yaptım ve çok memnun kaldım.Yerinden almışsın gibi :)
Bıcır bıcır , cicik cicik dolu bir kutu...Sarılmak istiyoruumm kocamaannn HUUUGGGG :*


Sağ baştan sayacak olursak ; 
İkili yuvarlar bal peteklerim yeni FLASH koleksiyonundan allık ve göz farı. Allık biraz bronzer gibi ama içerisinde pembe tonlamaları barındırıyor.Göz farının ayrıntılı incelemesi aşağıda :)

Uzun ince tip belli dimi göz farı bazı :D İlk defa baz kullanıyorum.Göz makyajımda hiç baz kullanmazdım , yüz makyajımda da kullanmam.Gerek duymuyorum o kadar ya bozulursa kayarsa kayar napalım zaten sevmiyorum kat kat olmayı.
Ama seksi bakışlarım cani bi katil bakışına dönmesin diye kullanmaya karar verdim :D

Mor sedefli yanar döner gazino etkisi yaratan far da LIGHTS OF FLOWERS serisinden :) 


Gerçekten sırf dış ambalajına vurulduğum için aldım :D Çiçek bahçesi gibi
Maskara ve son kalan göz farı da MAGICAL BLOOMS serisinden iki minnoş :) Maskarasının siyahı kalmadığ için ilk defa kahverengi aldım.Doğal olan duruşunu da çok sevdim :)


İşte yeni seriden Peachy Dazzles göz farı
Yumuşacık bir far, sürerken hemen anlıyorsunuz ( parmağımı üzerinden zor aldım )
Kendi içerik yazısında da zaten kremsi olduğundan bahsediyordu gerçekten öyle


Rengini göstermek istedim ama ışığı koluma bi türlü ayarlayamadım.Benim ışığımdan mıdır nedir
 ( Bugün ego tavan )
Pigmentasyonu harika mikemmel perfekto :D Her gün mutlaka kullanacağım bi farım oldu.Baz rengi gibi de değil gazino makyajı gibi de olmuyo :D Ben her zaman ki gibi parmaklarımla sürüyorum daha güzel renk veriyor. Fiyatı 8 tl 47 krş :)

Öyleyken böyleyken şöyle bi yazı oldu :) 

İlk ürün açıklamasını en sevdiğimden yana kullandım , sevdiğim demişken ay benim kalbim sen bi tanesin :* 

Kocaamaaannn kucak dolusu teşekkür 



26 yorum:

  1. Hahaha, süper olmuş alışveriş, güle güle kullan! Flormar çılgın indirim yaptı cidden, ben de Flash serisinden Pearly Pink farı, ikili ojelerden Bikini Pink ojeyi ve bir de çantada taşımak için retractable ruj fırçası aldım. Bu Peachy Dazzles farda da gözüm vardı ama dün mağazada denediğimde renginin şeftaliden çok bende pembe gibi durduğunu görüp vaz geçtim :) Hepsini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz Flormara hücum etmiş durumdayız desene :D Yaşasın Flormar Çılgınlığııııı ....

      Sil
  2. Güle güle kullan tatlımm harika gözüküyor ürünler :)

    YanıtlaSil
  3. blog keşif etkinliğinden geliyorum canım seni takipteyim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım hepsi cok güzelmis maskarayı merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. Aynen bitanem hepsini de az buçuk denedim ve memnunum :) Keşke dediğim ürün yok yani :*

    YanıtlaSil
  6. DEtaylı incelemesini yapıcam inşallah kuzum :* Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullanın takibe aldım blogumada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullanın.Blogunuzu takibe aldım.Bende blogumu beklerim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Canım seni son yazımda bir mime davet ettim umarım katılırsın :) aldıklarınıda güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda yazmayı düşünüyorum şekeerr :* Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Canım seçimler süper mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
  11. Flash serisine bayıldım bende.Onca farıma rağmen tekli farlarından aldım.Harika seçimler yapmışsınız.Mutlulukla kullanın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yorumları da bekliyorum Filizcim ben sizler kadar pek iyi sunum yapamıyorum naçizane kendi dilimle anlatmaya çalışıyorum :):)

      Sil
  12. Hahahah kesinlikle haklısın, önceden Flormar benim gözümde de sadece oje markasıydı:D Çok güzel şeyler almışsın, güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hazalcım Flormar duracak gibi değil bize de yetişmek düşer :D

      Sil
  13. Bi kutu mutluluk almışsın kendine :) Güzel günlerde kullan hepsini canım. Renkleri çok güzel görünüyor. Flormar kendini aşmış bence :) Bu arada blogumdaki çekilişe seni de beklerim canım :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elifcim hemen geliiyoruuuuummmm :)

      Sil
  14. Ohh bbi sürü güzel ürün almışsınız.Pigmentasyonundan memnun kaldınız mı?Bana da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil